mandag 7. mars 2011

Det så lenge sidan......

...lenge, lenge sidan eg har kunne ta meg tid til å blogge. Men no har gardakjerringa fått seg dreng, Alpakka Berte-butikken vår er i gang, og det har laga seg litt rom.
Drengen har dukka opp enda han ikkje trengde det. Heldige meg. Odelstausa og mamma kosar seg i sofaen på vår "mandags-søndag". Mamma sin skatt ser på "Drømmehagen", og mamma leitar fram bloggen etter å ha blitt så inspirert av Sølvi frå "Ein støvel og ein sko". Eg har vore så heldig å møtt henne fleire gongar siste vekene, både i Bergen på Alpakka Berte, og her på Hakallegarden. Så er eg i gang att........med ein mjuk start...... med to bestevener som har sakna kvarandre veldig Jobbe-Marit er endeleg heime att med bestevenen sin, etter to veker i Bergen...heia Lilja-vennen min!!! Ej he savna dej Lilja-vennen min......... ein mjuk varm mule mot kinnet, tenk så godt.......
....så strigle og stelle litt......og koseprate om alt som har hendt sidan sist. Er det noke nytt i fjøsen skal tru????
......så kose litt til......... ej he savna dej slik Lilja-vennen min!!!! Må fortelle det igjen og igjen..........SÅ GODT Å VERE HEIME <3



8 kommentarer:

  1. Så kjekt du kom att te oss også no :) Vart så glad då eg såg eit nytt innlegg!

    Klem!

    SvarSlett
  2. Skjønne bilder!!! So kjekt det må vere for jenta di å få oppleve denne nærheita til dyra♥

    Ønsker deg ein fortsatt fin dag:)
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  3. Har sakna deg :-)

    Herleg bestevenn bilete!

    klem

    SvarSlett
  4. Så kjekt at du er tilbake! Gleder meg til å følge bloggen vidare:)

    SvarSlett
  5. Kjekt med nytt innlegg frå deg :) Koselige bilder av søte Marit
    Ha en fin kveld
    Klem Anna Lisa

    SvarSlett
  6. Så skjønne bilder! :) Herlig vennskap!

    SvarSlett
  7. Hei!
    No vart eg glad når eg såg at du hadde lagt inn eit nytt innlegg :-) Så kjekt at du er tilbake i bloggeland. Og for et herleg innlegg då, med skikkelig 'feel-good' bileter av go'-jenta.
    Gler meg til fleire innlegg med tid og stunder, men husk: blogging skal vere ein overskuddshobby (som dei seier).
    Kos dokke vidare :-)
    Klem

    SvarSlett