fredag 15. oktober 2010

"VÅJA"-inspirasjon

"Væpna" med spruteflaske, inntok odelstausa og gardakjerringa Fosnavågen her om dagen. Vi hadde to mål på utflukta vår - to av perlene uti "Våjen", nemleg Blomster&Gaver, og Bella Blå.
Blomster & Gaver var fyste stoppestad. Den herlegaste butikk du kan tenke deg, dreven av systrene Hilde og Stine Goksøyr. Her finn du m.a redesignkjolar, fargerike AVOCA, nydlege interiørsaker, flotte maleri og sjølvsagt alt du kan tenke deg i blomster. Alt sett saman med ein slik kreativitet, at du vellar over av påfyll når du går ut døra.
Ingen problem for oss tausene å finen eitkvart her, og det skulle verte ein overraskelsespakke til mormor som alltid stiller opp med ei hjelpandes hand når det trengst. Innhaldet var sjølvsagt lilla til ei lilla mormor, og det vart jammen innpakkinga også. Hilde og lisje-Marit legg siste handa på "verket". Ingeting overlete til tilfeldigheitene her nei. Var det ikkje lekkert vel???
Gjett om vi gleda oss til å overekke denne!!!

Du sjå meir frå denne nydlege butikken på facebook - BLOMSTER & GAVER
Og er du i nærleiken, ja då må du berre ta turen innom til desse nydlege damene!!!!


GOD HELG FRÅ

odelstausa og gardakjerringa




12 kommentarer:

  1. Sein du også :-)
    Døgnet har for få timar..
    Er ikkje klar for vinteren eg heller...

    så masse flotte butikkar som finst som eg ikkje veit om...

    Takk for insp og god natt!!

    PS:Mor-Mor vert nok kjempeglad for pakken!

    SvarSlett
  2. For ei flotte butikk og for en koselig tur dokke har vore på.
    Pakken så spennande ut og veldig fin.
    Nå drar eg snart med produkta mine på messe. Gleda meg :)
    Ha en fin lørdag
    Klem

    SvarSlett
  3. Det var ein nydelig pakke ja!! Og er sikker på at den snille mormora dokka blir veldig glade:) Nydelige bilder Aina:) Klem

    SvarSlett
  4. Høyrest ut som ein butikk eg må innom dersom eg er på dei kanter ein gong! Og så søte krøllar odelstausa har i museflettene sine! :D

    God helg!

    SvarSlett
  5. ...så heææærleg blogg du har..her var det mye vakkert for øye og sjel..og så sunnmøring da gitt...kan vel ikkje bli bedre...marithilsen...

    SvarSlett
  6. For ein fin tur de har hatt! Trur eg må ein tur ut i "Våjen" snart! Her gleder vi oss til neste gong odelstausa kjem på besøk.:)
    Kan tenke meg mormor vart glad for den nydelige pakken.:)
    Ha ein fin kveld på Hakalle!

    SvarSlett
  7. Flott inpakkning, også:)

    Jeg ble så glad av den koselige hilsen du la igjen hos meg:) Jeg stikker stadig nesa innom, men er ikke så flink til å kommentere...

    God søndag til to og firbente:)

    SvarSlett
  8. Så flotte butikkar..og so flott pakke..den vart nok godt motteken!


    Klem og god ny veke!

    SvarSlett
  9. Å, eg kjem på at eg skulle ha vore i Fosnavåg på shopping av og til... Det er litt for langt til at det vert gjort, dessverre. Men det går jo an! Men eg ville helst stukke av åleine, det er noko med mann og barn på slep som øydelegg handlefreden;)

    SvarSlett
  10. Enno fleire stader å vitje!!! Må bli lenge neste gang me er oppom ;) Mannen har no slekt i Våjen!
    Fekk meg endeleg ein tur ut på Alpakka apoteket, shoppa både det eine og det andre!
    Har jo så lyst på eit av plagga også, så må være flink å spare!

    Så stor odelsjenta er blitt! Ei skikkeleg frøken!!!
    God sundag!

    SvarSlett
  11. Hei:)

    Åååå, for ein kjekk blogg!!!!
    Har kosa meg her inne no ei goood stund:)
    So mange herlege bilder og innlegg;)

    Artig innlegg frå "våji"... Ja, er vi ikkje heldige som har dei to perlene?!!! Er titt og ofte innom begge to.

    For ei skjønne jente♥ Heldige mormora som fekk pakke da:) Det var vel stor stas...

    Gleder meg til å fylgje med vidare!!!

    Klem Mette.

    SvarSlett
  12. Ååå, alpakkaer er jo så utrolig herlige♥
    Har sett endel til alpakkaer på en annen blogg også, og synes de er så koselig:)) Så ut som en fin butikk, som kanskje ikke ligger så langt unna bergen?!:D Alltid kjekt med tips om nye steder å titte innom:) Ha en strålende fredagskveld, klem♥
    (Heldig er den som får den nydelige innpakkede lilla gaven!;)

    SvarSlett