mandag 14. mars 2011

Bursdag med RICE

I dag feira vi 3-års burdag ute på tunet ilag med alle Hakallevennane, mammene og RICE :-) Kva skulle vel mamma ha gjort utan RICE! Eg berre elskar desse fantastiske fargerike melaminsakene som kan brukast i alle samanehengar. På bursdagskaka hadde jubilanten sjølvsagt bestillt hestelys. At ho "likate kake" spelte inga rolla - hestelys måtte vi ha. Godt at to pallar RICE-påfyll kom til gards for nokre dagar sidan, med m.a nye lys.


Rice sitt kjekke klappbord vart flytta ut, melaminskåler og fat vart fylte med både grøne og "ugrøne" godsaker, og vi kosa oss i sola alle ihop. No har gardakjerringa eit stort RICE-ønske - spiseskjeier i melamin. Kanskje eg skulle spøre gjengen om det kunne vere noke?? I morga skal eg iallefall kose meg med å  pakke ut dei siste kassene frå dei, og så sender eg kanskje eit lite ønske sørover til nabolandet. Ha gode marsdagar :-)



2 kommentarer:

  1. Hello :)

    Takker for fantastiske fine ord inne hos meg,
    SÅ stas!!

    Koooose deg på denne tirsdagen da :)

    SvarSlett
  2. Gratulere til odelstausa :-)

    Ha ein god kveld i ditt liv!!!

    SvarSlett